Kdy nás zastihnete
Zákaznický servis
Po až pá 8:00-17:00
Oddělení vymáhání
Po až pá 8:00-16:00
Můžu v zákaznickém účtu změnit číslo svého bankovního účtu? A jde to i nějak jinak?
Změnu bankovního účtu můžete provést ve svém zákaznickém účtu v záložce Osobní profil, kde si zvolíte ze dvou způsobů, jak na to.
Můžete vybrat variantu online přihlášení do svého elektronického bankovnictví (ověření vašeho bankovního účtu proběhne automaticky) nebo zaslat 1 Kč z vašeho nového bankovního účtu na ten náš (č. 288184995/0300). Do pole Zpráva pro příjemce zadejte své telefonní číslo, které je spojené s vaším zákaznickým účtem. Díky tomu dokážeme ověřit, že o změnu žádáte opravdu vy.
Celý proces může trvat i několik dní, během nichž nebudete moci provádět výběry. Proto si je případně zajistěte včas.
Zákaznický servis
Po až pá 8:00-17:00
Oddělení vymáhání
Po až pá 8:00-16:00
Zákaznický servis ahoj@creditea.cz
Oddělení vymáhání platby@creditea.cz